Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.762.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.762.pl jest prowadzony przez firmę:

AERO-SERVICE Jacek Skopiński
NIP: 521-271-55-68

3. Adres do korespondencji:

AERO-SERVICE Jacek Skopiński
ul. Dereniowa 4/69
02-776 Warszawa
Polska
e-mail: 
info@762.pl
NIP: 521-271-55-68

Dane dotyczące miejsca pełniącego rolę biura obsługi klienta :
AERO-SERVICE Jacek Skopiński
Adres: Lucerny 114,
04-687 Warszawa

Przed wizytą wymagany jest kontakt telefoniczny celem umówienia spotkania.

4. Zakup w sklepie internetowym  info@762.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Zamówienie”.
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma AERO-SERVICE Jacek Skopiński zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

10. Firma AERO-SERVICE Jacek Skopiński zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.762.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto). Ceny produktów nie zawierają kosztu wysyłki. 

12. Firma AERO-SERVICE Jacek Skopiński wystawia fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

13. Firma prowadzi głównie sprzedaż wysyłkową, istnieje możliwość odbioru osobistego towaru po wcześniejszym umówieniu.

14. Konsument ma prawo do zwrotu pełnowartościowego Towaru zakupionego w Sklepie, bez podania przyczyny, w
terminie 30 dni od dnia dokonania zakupu tego Towaru (tj. od dnia wskazanego na fakturze VAT lub paragonie
fiskalnym jako data sprzedaży)

15.Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty pełnowartościowe to znaczy , że towar:

a) nie może nosić śladów użytkowania.
b) musi być nieuszkodzony.
c) musi posiadać nienaruszone oryginalne oznaczenia producenta.
d) musi zostać dostarczony w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.
e) musi być kompletny

16. Procedura reklamacji towaru.

a)Warunkiem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest posiadanie dowodu zakupu
b)Rozpoczynając procedurę reklamacyjną klient musi poinformować sklep czy składając reklamację korzysta z rękojmi czy gwarancji.
c) Klient informuje sklep o chęci złożenia reklamacji drogą mailową, korzystając opisując reklamację w mailu skierowanym do sklepu.
d) Wszystkie reklamacje muszą być zgłaszane na drodze pisemnej pocztą lub poprzez sieć Internet (przy czym wysłanie wiadomości e-mail do Sklepu równoznaczne jest z zachowaniem formy pisemnej) . Reklamacje zgłaszane wyłącznie telefonicznie nie będą rozważane, gdyż nie zostało dopełnione ich prawidłowe zgłoszenie
e)Klient informuje Sklep Internetowy o wadliwości produktu poprzez wysłanie informacji drogą mailową na adres: info@762.pl
f) Klient odsyła produkt na adres:
AERO-SERVICE Jacek Skopiński
ul. Dereniowa 4/69
02-776 Warszawa
Polska

na własny koszt. Sklep Internetowy nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem. Jeśli reklamacja zostanie uznana, klientowi przysługuje zwrot kosztów nadania, z zastrzeżeniem jednak, że przedmiot musi zostać odesłany do Sklepu wyłącznie za pośrednictwem wskazanego przez sklep kuriera.
g)Produkt musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, które zabezpieczy go przed uszkodzeniami podczas transportu . Gwarancji nie podlegają produkty, które są niekompletne.
h) Sklep 762.pl musi ustosunkować się do reklamacji z w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, klient będzie na bieżąco informowany o statusie reklamacji za pośrednictwem maila.
i) W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana towar może zostać odesłany na koszt klienta za pobraniem, lub klient będzie zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki przed wysyłką towaru. Klient musi zostać o tym fakcie poinformowany przed wysyłką. Klient musi zostać poinformowany o powodzie nieuznania reklamacji na drodze pisemnej, przy czym zachowaniem formy pisemnej jest także wysłanie informacji drogą mailową.
j) Wszelkie koszty, które powinny zostać zwrócone klientowi, zostaną zwrócone tylko na konto w piśmie dołączonym do reklamowanego towaru lub wysłanym równolegle za pomocą sieci Internet, z wyraźnym wskazaniem, iż owej reklamacji dotyczą. Nie istnieje możliwość dokonania zwrotu tylko na podstawie informacji, iż pieniądze powinny zostać przelane na konto, z którego środki zostały przelane podczas zakupu.

Strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich użycie. Więcej informacji: Polityka Prywatności Akceptuję